Olimpíada d’Economia

El passat 30 de març l’alumnat de la matèria d’Economia d’empresa, amb la col·laboració del professor Robert Beltran, va participar en la Fase local de la XIV Olimpíada d’Economia celebrada a la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona.

En la jornada van participar 82 nois i noies de 2n de Batxillerat d’un total de 18 centres educatius, els quals van dur a terme una prova sobre els conceptes treballats en la matèria.

El passat divendres es va fer pública la classificació final i el nostre institut ha quedat situat en segona posició gràcies a les qualificacions obtingudes per l’alumnat representant.

Les nostres alumnes Marta Galiana i Sofia Giraldo han quedat classificades entre les 10 millors qualificacions! Enhorabona a l’alumnat participant i, en especial, a la Marta i la Sofia per aquests resultats!