Lliga comarcal de futbol sala

El Pla Català d’Esport a l’Escola col·labora un any més amb la lliga de futbol sala organitzada pel Consell Esportiu del Tarragonés, que agrupa equips provinents de diferents centres escolars de la comarca. L’equip de l’INS Ramon Berenguer IV està format per alumnes de 1r i 2n d’ESO que participen en les activitats extraescolars esportives  ofertades pel Departament d’Educació Física.

Hi ha programades un total de deu jornades fins al mes de maig. El primer partit que jugarem serà el proper dissabte 16 de febrer a les 10.30 h al Pavelló Cap Salou, contra el d’EFS Salou Infantil. A continuació, podeu consultar el calendari de les properes dates.