II Setmana de projectes

Durant la darrera setmana d’abril, l’alumnat d’ESO va dur a terme la segona setmana de projectes, durant la franja horària de 12h. a 15h.

Els projectes són una eina que facilita el treball cooperatiu, ajuda a l’organització de tasques i posa a prova les habilitats de recerca i creativitat de l’alumnat. Es van realitzar diferents projectes per a cada nivell de secundària:

A 1r d’ESO, amb Viatge a Mart, vam poder esbrinar tot allò que necessitaríem per poder viatjar a aquest planeta: Quin tipus de nau necessitem? Amb què hauríem d’omplir el nostre equipatge? Quins aliments ens serien útils? Els grups de treball van donar resposta a aquestes i altres preguntes relacionades amb el planeta vermell que els van ajudar a conèixer les seves característiques. Un gran viatge!

A 2n d’ESO l’alumnat va tenir l’oportunitat de reinterpretar una obra pictòrica amb diferents tècniques com l’aquarel·la, la cera, el guix o el collage amb el projecte ¡A escena! Van demostrar ser grans artistes amb les seves rèpliques! Després van escriure una història relacionada amb l’obra que havien escollit i la van representar mitjançant una actuació teatral o un recital poètic al Casal d’avis de Cambrils.

L’alumnat de 3r d’ESO va dur a terme el projecte Un record per sempre, en què va organitzar un viatge de final de curs amb un pressupost de base. Van haver de fer la planificació de tots els dies, el transport i les visites culturals, entre d’altres necessitats en una sortida d’aquest tipus com el menjar o els guies turístics.

A 4t d’ESO l’alumnat va poder enllestir els seus Projectes de recerca i fer l’exposició davant dels corresponents tribunals. Un moment important per demostrar la recerca realitzada i els coneixements assolits. Bona feina!

Enhorabona a tothom per la feina feta!