Graduació 2n de Batxillerat

El passat 26 de maig, l’alumnat de 2n de Batxillerat va celebrar la seva graduació després d’aquests anys a l’institut. Va ser el moment de mirar enrere i recordar tots els moments compartits per afrontar il·lusionats el futur que els espera!

La Judit Torné, l’Íker Navas i la Lua Ruiz van ser els encarregats de presentar l’acte i fer un repàs de la seva etapa educativa al centre. Vam poder comprovar com aquells nens i nenes, que l’any 2017 van arribar a 1r d’ESO amb 12 anys, s’han fet grans i s’acomiaden de nosaltres per donar la benvinguda a una nova etapa de la seva vida.

Durant la graduació, el Marc Valenzuela i el Lluc Falceto ens van acompanyar amb les seves actuacions musicals i tampoc van faltar els discursos de l’Ana Espadero, directora del centre; la Pilar Such, coordinadora de Batxillerat; el tutor Jesús Gutiérrez i la tutora Íngrid Ruiz. Tots ells ens van emocionar i també ens van fer riure recordant algunes de les experiències compartides. Per part de l’alumnat, els encarregats de donar veu a aquesta promoció van ser l’Alícia Velasco i l’Alejandro González, recordant l’etapa de l’ESO i de Batxillerat amb els companys i companyes i el professorat que els ha acompanyat durant aquests anys.

Volem desitjar-vos tota la sort del món en aquesta nova etapa que comenceu!

Recordeu que el Ramon Berenguer IV és i serà sempre casa vostra!

Us enyorarem!

Aquí podeu veure totes les imatges.