Graduació Cicles Formatius 2019

El passat 6 de juny va tenir lloc la graduació dels alumnes de Cicles Formatius de la promoció 2017-2019. L’acte, realitzat al pati del centre, va començar amb unes paraules del regidor d’Ensenyament, Alejandro García, seguides pels discursos de la directora del centre, Ana Espadero, i dels diferents tutors de cada grup. També hi va haver temps per riure, amb uns vídeos en què s’imitava al professorat, i per emocionar-nos, recordant les millors imatges d’aquests darrers dos cursos.

Un dels moments més destacats de l’acte va ser el reconeixement de l’excel·lència als millors estudiants de cadascun dels cicles, que finalment han estat els següents:

• Marta Moya Balaguer (CFGM Gestió Administrativa);
    • Satbir Chand Devi (CFGM Manteniment Electromecànic);
    • Natalia Supervia Bistuer (CFGS Administració i Finances).

L’acte va finalitzar amb el lliurament d’orles i obsequis a tots els alumnes. Volem agrair la seva col·laboració a les persones que l’han fet possible: professors, equip directiu i, sobretot, alumnat. Us desitgem molta sort en el nou camí professional o acadèmic que ara empreneu.

Podeu veure totes les imatges de l’acte de graduació clicant aquí