Concert de Música INS RBIV

Un curs més, l’INS Ramon Berenguer IV va celebrar el seu tradicional Concert de Música els dies 7 i 10 de juny al Casal de la Gent Gran. El públic assistent, format per l’alumnat i les famílies, va gaudir d’una acurada selecció de peces musicals, fantàsticament interpretades per estudiants de 3r i 4t d’ESO.

El concert va començar amb un conjunt de cançons per a flauta, com “Every breath you take” o “Que tinguem sort”. Després d’una interpretació coral i un ball de bastons, l’alumna Paula Gracia va interpretar al piano una peça pròpia, titulada “Sólo un adiós”. A continuació, va arribar el bloc de cançons tocades amb un conjunt instrumental, que ens recordà clàssics com “Yellow Submarine” o “Els Pica-Pedra”. L’acte va finalitzar amb una curiosa performance de percussió i llums, seguida d’una narració musicada en què van intervenir tots els alumnes participants.

Volem agrair especialment la seva col·laboració als nostres professors de música, Joan Carlos Julio i Joana Pallejà, per tots els mesos de preparació, així com als propis alumnes que han fet possible aquest concert.