Escriure bé té premi

La Cripta de l’Ermita de la Mare de Déu del Camí és l’escenari ideal per l’acte de lliurament dels premis literaris que organitza l’Ajuntament de Cambrils. El dimecres 6 de juny ens hi vam tornar a aplegar per reconèixer la creativitat dels alumnes cambrilencs i per aplaudir ben fort les nostres quatre estudiants guardonades: Ruth Garcia de 2n ESO amb el poema “Ets”; Mariel Touzet de 3r premi amb la composició titulada “Fes-m’ho saber” i Helena Maymí de 1r de batxillerat amb els versos titulats “Carícies”.  En el cas dels textos escrits en prosa va rebre el premi de batxillerat,  Maria Mestres de 1r B per la narració “Que arda bien”.

L’acte va estar dinamitzat per un actor-presentador que va representar a l’escenari una història còmica sobre la creació de les muntanyes i en la qual Mariel Touzet hi va tenir un paper protagonista inesperat.

Els assistents vam poder escoltar dues peces al piano interpretades per alumnes de l’Escola de Música de Cambrils i va cloure l’acte l’alcaldessa, Camí Mendoza, que va agrair a mestres, professors, escoles i instituts la participació en aquest certamen literari i va encoratjar els estudiants que no deixin d’escriure, de pintar, de crear… per expressar tot el que portin a dins.