Això també s’aprèn a l’institut

Promoure el benestar dels més grans és un dels principals reptes de la societat actual. Per aquesta raó, des de fa uns quants cursos l’INS Ramon Berenguer IV ofereix als alumnes de 3r d’ESO la possibilitat de cursar la matèria Això també s’aprèn a l’institut, en col·laboració amb la Residència Baix Camp. La professora Rosa Inglés és l’encarregada de dirigir als alumnes i organitzar les passejades pel Port de Cambrils o, quan el temps no ho permet, altres activitats lúdiques com jocs, manualitats, recitals de Nadal, etc.

La fisioterapeuta de la residència Rosa Just va ser recentment entrevistada en el programa de televisió Qüestió de fons de Canal Reus Tv. Amb les seves paraules ha volgut destacar la importància del projecte que es duu a terme amb el nostre centre. A continuació, us deixem la part de l’entrevista on es parla del projecte comú.

Des del centre volem agrair especialment a la professora Rosa Inglés la seva implicació professional i personal en aquest projecte, que tots sabem que realitza setmana a setmana amb una gran dosi d’il·lusió i estima pels més grans.

Entrevista completa.