Acte de graduació de 2n de Batxillerat

El passat divendres 26 de maig es va realitzar  l’acte de graduació dels alumnes de 2n BAT de la promoció 2015-17 al Casal dels Avis de Cambrils. La celebració començà amb unes paraules del regidor d’Ensenyament, Alejandro García, al qual agraïm la seva assistència, seguides pels discursos de la directora de l’Institut, Patricia Escudero, i del tutor del grup B, Jesús Gutiérrez.

Per descomptat, els alumnes van ser els autèntics protagonistes de l’acte. Gaudirem d’una actuació musical de la peça Hallelujah fantàsticament interpretada per alguns d’ells i també recordarem el seu pas pel centre a través de muntatges fotogràfics molt emotius. Finalment es va procedir al lliurament d’orles i obsequis que culminen dos intensos cursos de treball, esforç i nervis.

Aprofitem l’avinentesa per felicitar a les estudiants Lorena García i Cristina Saucedo per haver obtingut les matrícules d’honor de la promoció. Des de l’INS Ramon Berenguer IV agraïm a les famílies la confiança dipositada en nosaltres durant aquests anys i als alumnes us desitgem molta sort en la nova anadura que ara empreneu!

Més fotos en googlefotos https://goo.gl/photos/tdfksQowF4VTap3K7