Acte de presentació TdR

El dijous 10 de gener els alumnes Batxibac de 2n BAT van realitzar la presentació pública dels seus treballs de recerca a la Biblioteca Josep Salceda i Castells de Cambrils. L’acte, dut a terme íntegrament en llengua francesa, va comptar amb la presència de públic assistent que, un cop escoltades les exposicions, va formular als estudiants diverses qüestions.

L’acte va concloure amb unes paraules de la directora del centre, Ana Espadero, que va encomiar el treball i l’esforç realitzats tant pels alumnes que cursen aquest programa com per les seves professores, Cristina Pallarés i Francesca Costa. Des de fa ja uns quants cursos escolars, l’INS Ramon Berenguer IV oferta en Cambrils el currículum Batxibac, que permet als estudiants obtenir (a banda del títol de batxiller) el diploma francès de baccalauréat. Si esteu interesats, podeu trobar més informació clicant aquí.