3r d’ESO visita Londres

La setmana passada, l’alumnat de 3r d’ESO va gaudir d’un viatge a Londres.

El diumenge, tot l’alumnat estava ben despert i impacient pel vol. Per alguns alumnes, aquest va ser el seu primer viatge en avió i, per aquest motiu, estaven molt emocionats.

Un cop arribats a l’aeroport de Gatwick, i instal·lats a l’hostal,  vam creuar  Westiminster Bridge fins arribar a the Houses of Parliament, el Big Ben i Westiminster Abbey. Sopàvem tots junts a l’alberg.

Al dia següent, vam visitar el famós  Buckingham Palace i vam gaudir al veure el canvi de guàrdia. Vam passejar per St James’s Park, The Mall and Marlborough House Gardens, St James’s Palace (Tudor royal residence) on continuava el canvi de guàrdia. Des d’allí vam anar a Trafalgar i Leicester squares, places mítiques londinencs.  En aquesta última, l’alumnat va visitar les botigues Lego i M&M, acabant  als barris Soho i Chinatown.

També vam navegar des de Westminster Pier pel riu Tàmesi fins a Tower Millenium Pier. Durant tot el trajecte, vam poder conèixer una mica d’història anglesa gràcies a les explicacions d’un guia que ens va descobrir els principals edificis emblemàtics de la ciutat com The Globe, the Royal Theatre, The HMS Belfast ship, Saint Paul’s Cathedral i Modern Tate Gallery.

La nit acabava amb un sopar a Trafalgar Square.

El dimarts, vam dirigir-nos al British Museum on vam gaudir d’una extensa visita per totes les exposicions, especialment la grega, egípcia i romana. Aquell dia vam conèixer els barris de Covent Garden i Tottenham.

Els nostres peus ens van portar a la zona del Soho i cap a la famosa plaça Picadilly Circus, des d’on vam caminar fins a les grans avingudes Oxford Street i Regent street, on vam aprofitar per fer algunes compres. La visita a la catedral de Saint Paul’s va tancar el llarg dia.

El darrer dia a Londres, vam anar a Knightsbrigde i Kensington per visitar els museus més coneguts de la capital: Science, National History i Victoria and Albert Museums. Vam aprofitar també per caminar pel Green Park i Hyde Park.

Els dos últims dies, vam gaudir d’una estada a Lingfield, una petita població medieval anglesa.  Vam veure l’església i la biblioteca del segle XV enmig de parcs i residències típiques de Surrey.

Aquests dies van ajudar-nos a descansar dels passejos de tota la setmana i vam relaxar-nos a les instal·lacions de l’hotel, com el gimnàs o la piscina coberta, on vam passar una estona refrescant i divertida fent esport.