Laia Aguilar: “Llegir és meravellós”
Els estudiants de 1r i 2n d’ESO han llegit Wolfgang (Extraordinari) aquest trimestre i la seva autora, Laia Aguilar, ens en va venir a parlar, tant de la novel·la com de l’ofici de crear històries
Laia Aguilar: “Llegir és meravellós” Llegeix més »












