Recollida d’aliments

Els alumnes de Religió de 3r d’ESO han organitzat una campanya de recollida d’aliments del 21 al 28 de maig, a l’hora del pati, en el vestíbul d’entrada a l’institut. Us preguem la vostra participació amb l’objectiu de recaptar aliments no peribles i productes d’higiene personal per tal d’atendre les necessitat de les persones més desfavorides del municipi.

Tota contribució que es faci resulta important. Els productes recollits seran lliurats a Càritas Cambrils. Esperem que la resposta sol·lidària per part de l’alumnat, el professorat i les famílies sigui tot un èxit i poder ajudar així als que més ho necessiten.