PORTES OBERTES: Educació Física

Al departament d’educació física es preparen moltes sortides i activitats per practicas diferents esports!

1- JORNADA ESPORTIVA
Organitzem 2 jornades esportives cada curs a les instal·lacions de la Bascula, on l’alumnat realitza competicions de diferents esports en les que també participa el professorat.

2- DE MARXA FENT ESPORT
L’institut participa en el programa que ofereix l’Ajuntament anomenat «de marxa fent esport» on l’alumnat de 3r d’eso visita el complex esportiu municipal de Joan Miró i realitzem diferents activitats dirigides, com ara Zumba, Aqiguagim, body combat y body pump.

3- ACTIVITATS AQUÀTIQUES
En 2n d’eso en l’assignatura de projectes d’educació física amb anglès, visitem el club nàutic de badalona i gaudim d’algunes acitivitats aquàtiques com paddle surf, kayak i vela.

4- ESPORT ADAPTAT
La federació catalana d’esport adaptat ens visita cada any i podem gaudir de la pràctica i aprenentatge de la boccia i el bàsquet en cadires de rodes, dos dels esports més populars dintre d’aquests disciplina.

5- MUSEU OLÍMPIC DE L’ESPORT
Visitem el museu olímpic de l’esport de Barcelona. Descobrim la historia de l’esport arreu de tot el món i en especial la del nostre territori.

6- ESPORTS D’ACCIÓ
Amb l’alumnat de 1r d’eso participem en el programa «esports d’acció» que ofereix l’ajuntament de Barcelona. A més de poder gaudir del material professional d’aquest esport, com skates i patinets, participem en una jornada amb altres instituts de barcelona a l’skate park de zona franca.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *