L’institut

Qui som

Som un institut públic d’ensenyament secundari i batxillerat arrelat al barri de la Marina i compromès amb la seva gent.

TREBALLEM per donar una formació integral que tingui en compte emocions, coneixements i orientació en la presa de decisions de futur.
OFERIM dos grups per nivell a l’etapa ESO i una línia al Batxillerat. Aquestes dimensions reduïdes ens permeten la proximitat amb tots els nostres alumnes i les seves famílies.
GUIEM amb especial cura el nostre alumnat de 1r d’ESO. Tenim com a prioritat seguir atentament el procés d’adaptació dels més joves en coordinació amb les escoles de primària.

Innovació i tecnologia

INNOVACIÓ METODOLÒGICA: Som membres de la xarxa de renovació pedagògica EINES PER AL CANVI i rebem l’assessorament de SPARKLING STRATEGIES per a una visió sistèmica i global de centre .
TREBALL PER PROJECTES (PBL), una metodologia que organitza els contin-guts curriculars amb un enfocament globalitzador.
Ús de NOVES TECNOLOGIES amb projectors, pissarres digitals i connexió a internet a totes les aules.
Treballem la CREATIVITAT I L’ESPERIT CRÍTIC en col·laboració amb artistes del programa CREADORS EN RESIDÈNCIA, CINEMA EN CURS I LA BÀSCULA i amb altres entitats com DESOS (Cooperació i desenvolupament sostenible), Akwaba Fundació, etc.

Atenció individualitzada

GRUPS REDUÏTS per a les assignatures instrumentals a 1r d’ESO: anglès, castellà, català i matemàtiques.
Suport de PROGRAMES ESPECÍFICS:
ÈXIT 1 proporciona reforç escolar gratuït al centre a tota l’etapa ESO.
ÈXIT 2 ofereix un taller anual de Teatre i mostra el món laboral amb Estades a empreses i tallers d’Oficis de la ciutat.
Sessions específiques i personalitzades d’ORIENTACIÓ al llarg de 4rt d’ESO. L’escola disposa d’una Tècnica d’Integració Social a temps complet i d’una Promotora Escolar.

Comunicació amb les famílies

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS: HOQUEI i DANSA. Organitza el Consell de l’Esport Escolar i l’AMPA.
IDDINK ofereix un servei de lloguer i reciclatge de llibres de text.
DINANTIA, sistema telemàtic de comunicació entre institut i famílies.