Nota de condol

Benvolguda comunitat educativa,

Sentim profundament comunicar-vos la mort del professor del centre i membre de l’equip directiu Carles García. En senyal de respecte i condol per una pèrdua tan dolorosa per a tota la comunitat educativa, hem decidit suspendre les classes de demà, dia 12 de desembre.

La sala de vetlla serà al Tanatori de Montjuïc i restarà oberta el dijous, 13 de desembre de 15:30 a 17:30.

El centre romandrà obert demà a disposició de l’alumnat.

Equip Directiu

Anem al Graner amb “Arts vives”

Més fotos
Amb el projecte artístic “Arts vives” anem sovint al Graner.
Vàrem veure un petit assaig d’una companyia de Taiwan i una companyia de BCN ” La Veronal”, treballaven junts creant una coreografia anomenada “Be dance” (tecnica basada en els moviments dels robots).
Nosaltres també vàrem… Llegeix més»

Un viatge a l’Antàrtida

El Passat dimecres 7 de novembre dins de la Setmana de la Ciència els alumnes de tercer i quart van assistir a la conferencia “Viatge científic a l’Antàrtida” a l’institut Emperador Carles.
La conferència estava organitzada per la Fundació catalana per a la Recerca i el Departament d’Ensenyament amb la… Llegeix més»

Celebrem la “Setmana Bio a les escoles”

Més fotos
Aquesta setmana celebrem la Setmana Bio a les escoles. Volem reflexionar sobre un consum conscient que tingui en compte la salut, l’ecologia, la sostenibilitat, la proximitat, la solidaritat…
Hem preparat una mostra sobre el treball que l’alumnat va començar l’any passat de recuperació de… Llegeix més»

Connectem amb… el Jardí Botànic

Més fotos
Els alumnes de 1r han començat el projecte Connectem amb… el Jardí Botànic.
S’emmarca dins “Fes teva la muntanya de Montjuïc” que vam començar el curs passat. Aquest curs tenim el recolzament i acompanyament del jardí Botànic i del Museu de Ciència.
La proposta de… Llegeix més»

Jornada de lliurament del VI Premi EAAE

El pròxim dia 25 d’octubre se celebrarà la jornada de lliurament de la VI edició del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica, promogut per l’Associació Vida Sana i la Generalitat de Catalunya a través del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, el Departament… Llegeix més»