Matrícula ESO

Benvolgudes famílies,
Del 13 al 17 de juliol es portarà a terme la matrícula de l’alumnat d’ESO assignats al centre.
Què heu de fer ?
Envieu al correu electrònic del centre ( a8013093@xtec.cat ):
1. En el cos del correu confirmeu la matrícula especificant el nom i cognoms de… Llegeix més»

Des de casa. Treball globalitzat de 1r d’ESO durant el confinament

Durant el confinament hem proposat activitats de treball globalitzat (Tecnologia, Ciències, Visual i Plàstica, Música, Castellà, Cultura i Valors i Matemàtiques) a l’alumnat de 1r d’ESO i hem fet un seguiment en petits grups tutoritzats per un dels seus professors o professores. Aquí teniu alguns articles amb treballs realitzats. Us felicitem per la feina feta, per la constància i pel bon humor! Ens ha agradat molt acompanyar-vos!

Arròs per a tothom! Les receptes del confinament

Aquí estan les receptes amb arròs que ha fet a casa l’alumnat de 1r d’ESO amb les activitats de projectes globalitzats durant el confinament de la primavera de 2020. Moltes gràcies a les famílies per ajudar-nos tant!