Un viatge a l’Antàrtida

El Passat dimecres 7 de novembre dins de la Setmana de la Ciència els alumnes de tercer i quart van assistir a la conferencia “Viatge científic a l’Antàrtida” a l’institut Emperador Carles.
La conferència estava organitzada per la Fundació catalana per a la Recerca i el Departament d’Ensenyament amb la… Llegeix més»

Celebrem la “Setmana Bio a les escoles”

Més fotos
Aquesta setmana celebrem la Setmana Bio a les escoles. Volem reflexionar sobre un consum conscient que tingui en compte la salut, l’ecologia, la sostenibilitat, la proximitat, la solidaritat…
Hem preparat una mostra sobre el treball que l’alumnat va començar l’any passat de recuperació de… Llegeix més»

Connectem amb… el Jardí Botànic

Més fotos
Els alumnes de 1r han començat el projecte Connectem amb… el Jardí Botànic.
S’emmarca dins “Fes teva la muntanya de Montjuïc” que vam començar el curs passat. Aquest curs tenim el recolzament i acompanyament del jardí Botànic i del Museu de Ciència.
La proposta de… Llegeix més»

Jornada de lliurament del VI Premi EAAE

El pròxim dia 25 d’octubre se celebrarà la jornada de lliurament de la VI edició del Premi Escola, Agricultura i Alimentació Ecològica, promogut per l’Associació Vida Sana i la Generalitat de Catalunya a través del Departament d’Agricultura, Ramaderia, Pesca, Alimentació i Medi Natural, el Departament… Llegeix més»

Celia Rico

Estem molt contents de saber que Celia Rico Clavellino ha guanyat tres premis a la 66 edició del festival de San Sebastià amb la seva òpera prima “viaje al cuarto de una madre”: la menció especial premi Kutxabank-New Directors, el premi de la joventut i el… Llegeix més»

Activitats esportives Institut Montjuïc

Extraescolars esportives de l’institut:
– Hoquei.
Horari: Dilluns i dimecres de 16.00 a 17.00.
Preu: 45€ anuals.
– Dansa Urbana.
Horari:Dilluns de 15.45 a 17.00.
Preu: 30€ anuals.

• Inscripcions: fins el 28 setembre. Cal entregar inscripció i resguard pagament a consergeria.
  • Pagament:  Ingrés a l’entitat bancària CAIXA BANK al nº de compte ES88 2100 0794 5102 0021… Llegeix més»

Comencem!!! presentacions DIMECRES 12 de SETEMBRE

Dimecres 12 comencem el curs amb moltes ganes!  Cada nivell ha de venir a l’hora que s’indica per fer les presentacions, saber l’horari, optatives, i conèixer el nou grup classe i el tutor o tutora.

• 09:00 a 10:00: 1r i 2n de Batxillerat i 4t ESO
  • 10:00 a 11:00: 2n ESO