El Cicle de Química Ambiental al Llobregat (2006)

llob2006-30

Els alumnes del cicle formatiu han anat al curs alt i mig del riu Llobregat a fer diverses determinacions analítiques in situ del riu, en punts com Cercs, Balsareny, El Pont de Vilomara, Cardona, Súria, Castellgalí i Sant Vicenç de Castellet. Podeu veure més imatges fent clic aquí.

Catratxhos recull 360 € venent roses i llibres a l’institut Mercè Rodoreda per a la construcció d’una escola a Honduras

L’associació de cooperació amb Honduras de L’Hospitalet, Catratxhos, ha tornat realitzat durant la celebració de Sant Jordi una campanya solidària amb la venda de roses i llibres. En aquesta ocasió el lloc on s’ha portat a terme és l’institut Mercè Rodoreda.
L’entitat Catratxhos ha aprofitat la festa de Sant Jordi per organitzar, amb els alumnes del IES Mercè Rodoreda, una venda de roses i llibres solidària per recollir fons destinats a l’escola Santa Teresa de Tegucijalpa (Hondures), amb la què l’entitat solidària de L’H treballa des de fa uns anys.… Llegeix més»