Vertebrats!

Els alumnes de primer d’ESO estan creant un mural al passadís amb els grups d’éssers vius que van aprenent a Biologia i Geologia. Representaran els grups principals dins dels cinc regnes: moneres, protoctists, plantes, fongs i animals. Per a cada regne, dibuixen alguns éssers vius característics i els adhereixen al mural. Aquest projecte fomenta la comprensió dels conceptes biològics bàsics i promou habilitats de treball en equip. El mural no només enriqueix l’ambient de l’escola, sinó que també destaca la diversitat i complexitat de la vida al nostre planeta. És una expressió de la creativitat dels alumnes i del seu compromís amb l’aprenentatge de la biologia i la geologia, connectant-los amb el món natural.

Us deixem una imatge del esquema que van fer al acabar d’estudiar tots els grups de vertebrats!