Logo Contest al projecte STEAMS

Una de les activitats inicials del projecte europeu Erasmus+ KA229 “STEAM Strengthens European Cultural Heritage” ha estat el concurs de logos, per a escollir la imatge representativa del projecte.

A l’INS La Sénia, disset alumnes hi van participar a l’optativa Informàtica de 4t d’ESO amb el professor Jordi Brau.

Inicialment, Teresa Fontanet va introduir-los des de l’àrea de Visual i Plàstica, per explicar com es fa un logo. Després es van documentar amb logos coneguts, la seva evolució, logos amb acrònims i la seva simplificació, tendències diverses, significat dels colors, formes bàsiques, etc.

A partir d’aquí, van anar obtenint idees per a fer el disseny. Es va començar per fer esbossos a la pissarra entre tots/es i, finalment, es van elaborar els logos amb l’editor d’imatges GIMP.

Els logos de La Sénia van ser votats juntament amb els dels altres 5 països per escollir el logo del projecte. El més votat va ser aquest logo de Thessaloníki (Grècia).

Enllaç per veure tots els logos dissenyats a La Sénia

Els logos més votats a La Sénia van ser els números 2 i 13, de les alumnes Núria Ferrer i Maria Toset, respectivament.

#Erasmus+  #STEAMS  #STEAMcat #Europeanculturalheritage #Apadrinemelnostreterritori

El presente proyecto ha sido financiado con el apoyo de la Comisión Europea. Esta publicación (comunicación) es responsabilidad exclusiva de su autor. La Comisión no es responsable del uso que pueda hacerse de la información aquí difundida.