L’ALUMNE DE 2n DE BAT, DRAGOS LUCA, PARTICIPA A LA 5a EDICIÓ DEL FÒRUM DE JOVES TALENTS DE CATALUNYA

El Fòrum de Joves Talents de Catalunya és un esdeveniment que busca incentivar la ciència i la tecnologia entre els joves de Secundària. Premia els millors 40 estudiants de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat seleccionats pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, i es realitza cada any durant l’última setmana de juny.

A causa de la pandèmia ocasionada per la COVID-19, el Fòrum de Joves Talents 2020 es va suspendre, per la qual cosa es va buscar una alternativa, que va consistir en organitzar un retrobament amb tots els que havien participat en aquestes jornades durant els últims cinc anys, des del 2015 fins al 2019, amb el títol FÒRUM Joves Talents-5 anys.

L’activitat va consistir a fer que un representant de cada edició expliqués durant 4-5 minuts quin havia estat el seu recorregut i què va representar la participació en el Fòrum en les seves vides.

Dragos, que va participar al Fòrum de Joves Talents de Catalunya 2019 fet a Berga, va ser l’escollit per l’EXPLORATORI dels Recursos de la Natura, organitzador de l’acte junt amb la UPC i l’Ajuntament de Berga, com a representant dels companys de l’edició del Fòrum 2019 perquè expressés què li va suposar la participació en aquella trobada, tal com s’aprecia al següent vídeo.