GEP. Origami Kusdama flower.

Generació plurilingüe (GEP)

Tant el Projecte Educatiu de Centre (PEC) com el Projecte de Direcció (PdD) estableixen la necessitat de treballar intensament per a la inclusió de l’anglès com a llengua d’ús normalitzat en la vida dels nostres estudiants.

Per tal d’aprofundir en la pràctica de l’ús de l’anglès com a llengua vehicular, des del curs 2016-2017 formem part del Grup d’Experimentació per al Plurilingüisme, una iniciativa dissenyada per oferir als docents les eines, metodologies i marcs conceptuals adequats en l’ús de l’anglès en les matèries no lingüístiques.

L’aposta de l’Institut la Sénia per la llengua anglesa és decidida i volem contribuir a la formació de l’alumnat per als reptes d’un món globalitzat on el plurilingüisme no només ofereix oportunitats acadèmiques i laborals, sinó també i sobretot una mirada molt més àmplia i rica sobre una realitat certament complexa.

Des de fa ja 6 cursos el departament de Tecnologia realitza una sèrie d’activitats en anglès relacionades amb l’Origami. Aquest curs l’alumnat de 4ESO de l’Optativa d’Informàtica, amb l’ajuda del professor Cosme Cruzado, fan una presentació sobre “How origami is inspirin Technology”  i  une classes pràctiques per elaborar Origami Kusudama flower, Sonobe Cube, Eigth point star, Blow up cube i Eight point Ninja star.