Dia Internacional de la Llengua Anglesa (23d April)

El 23 d’abril és una data molt significativa perquè se celebra Sant Jordi, és el Dia Internacional del Llibre i també és el dia que van triar les Nacions Unides per commemorar el Dia Internacional de la Llengua Anglesa.

Enguany els alumnes del SIEI hem volgut compartir amb tots vosaltres la feina que estem fent dintre del projecte eTwinning: LET’S STUDY ENGLISH!  i hem decidit fer-vos partícips d’una part del treball que estem duent a terme. És per això que vam organitzar un petit concurs de samarretes amb missatges en anglès coincidint amb aquesta data.

Podeu veure durant uns dies l’estesa de samarretes al passadís del primer pis i també podeu visitar l’àlbum clicant a sobre de la foto que encapçala aquest article. De missatges n’hi ha de molt originals; les samarretes guanyadores tenen un llaç enganxat en una cantonada. No ha estat fàcil fer la tria perquè la competència era forta, però al final només podia guanyar una persona de cada classe. El dia de Sant Jordi vam lliurar al guanyador/a de cada aula l’obsequi, que consistia en uns auriculars.

Volem agrair a tot l’alumnat la seva participació en aquest acte i també la col·laboració del Departament de Llengües Estrangeres que ens ha ajudat a fer-ne difusió i ens ha facilitat l’obsequi que han rebut els guanyadors.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM!