CFGS de Comerç Internacional de la Sénia: Formació al Port de Barcelona

Formació al Port de Barcelona de l’alumnat del CFGS de Comerç Internacional de la Sénia. L’Institut la Sénia ha signat un conveni per tres anys amb l’Escola Europea de Transport Intermodal del Port de Barcelona, dintre del programa “Forma’t al Port”.

Això permet que el nostre alumnat pugui assistir a classes impartides per les diferents figures que intervenen al Port, entre d’altres: estibadors portuaris; agents de duanes; transitaris; agents naviliers; etc., així com visitar les diferents terminals de contenidors i observar les operacions que es porten a terme a la zona d’activitats logístiques del Port de Barcelona.