AMPA Curs Escolar 2021-22

Donem el tret de sortida al Curs Escolar 2021-22 i des de l’AMPA de l’INSTITUT LA SÉNIA celebrem l’inici del curs.
Avantatges  socis  AMPA
      • Agenda escolar gratuïta del curs 2021/2022 a 1r ESO, 2n ESO, 3r ESO i 1r BAT
      • Agenda escolar per 3,5 € a 4t ESO i 2n BAT
      • Préstec llibres català i castellà de 3er i 4t ESO amb aportació de 8 € per cada  llibre.
      • Orles i graduació a 4t ESO i 2n BAT
      • Accedir a les activitats organitzades per l’AMPA.
      • Participar en les activitats de formació .
      • Assessorament a través de la entitat i de la FaPaC (Federació d’Associacions de Mares i Pares d’Alumnes de Catalunya)
Inscripcions
      • Retorneu còpia o captura del  full d’inscripció amb el justificant de pagament al correu  ampainslasenia@gmail.com
      • De manera presencial el 23 de setembre de 18:30 hores a 20:30 hores al local de l’AMPA  a l’Institut  a l´avinguda  Domenges s/n.
En els propers dies es farà el repartiment (a cada classe) del material  a l’alumnat que hagin pagat la quota anual/ agenda/ banc de llibres, segons correspongui pel curs de l’alumne/a.
Nou telèfon de contacte de l´AMPA INS La Sénia
Per problemes tècnics amb l’altre número de contacte de l’Ampa, ens vam veure en la necessitat de canviar de número de mòbil.
És important que totes les famílies tinguin aquest nou número de mòbil 623 327 772 gravat a l’agenda per rebre informació de les activitats i novetats a través del grup de difusió.

Enllaç on trobareu el full d’inscripció INSCRIPCIÓ AMPA 2021-22