ERASMUS+ KA101 FINLÀNDIA

Una representació del nostre centre ha viatjat a Joensuu, Finlàndia, per a participar en un curs sobre la inclusió educativa.

Aquesta estada forma part del projecte KA101 “Support and Understanding for a Change in the Classroom that Embrace Special Students (SUCCESS)”.

Els docents hem rebut una formació i ens hem reunit amb diferents professionals de tota Europa i una docent de l’Índia, hem compartit experiències i mètodes de treball dels centres educatius dels diferents països.

Després d’aquesta estada, la resta de professorat del claustre rebrà una formació per a compartir el que van observar sobre la inclusió de l’alumnat.

Es tracta d’una experiència molt enriquidora i el nostre objectiu comú és poder millorar l’aprenentatge de tot el nostre alumnat, en el marc d’un sistema educatiu inclusiu.