Per fer la diagnosi, la comissió digital del centre ha utilitzat els següents recursos:
- Enquesta al professorat.
- “Selfie 4 teachers” al professorat.
- “Selfie” al professorat, l’alumnat i a les famílies.
A partir de l’anàlisi d’aquestes eines, es detecten punts forts i punts febles segons diferents aspectes:
ALUMNAT:
COMPETENCIA DIGITAL
Punts forts:
- Els alumnes disposen de dispositius digitals.
- Aprendre a comunicar.
Punts febles:
- Potenciar l’aprenentatge de programar entre l’alumnat.
- Potenciar la resolució autònoma de la comunitat educativa.
PROFESSORAT:
INFRAESTRUCTURES I SERVEIS
Punts forts:
- El professorat disposa de dispositius digitals per l’ensenyament.
Punts febles:
- Potenciar la resolució autònoma digital entre la comunitat educativa.
COMPETENCIA DIGITAL
Punts forts:
- El professorat és capaç de cercar i seleccionar continguts digitals adients.
Punts febles:
- Fomentar entre la comunitat educativa l’intercanvi d’experiències docents relacionades amb les noves tecnologies.