Bon Nadal i feliç any nou!

Des de l’Institut Joan Oliver us volem desitjar unes bones festes i un feliç any nou!!!!
Per acabar l’any, l’últim dia de classe hem fet activitats diferents, cadascú amb el seu grup, clar. Classes de xinès, tallers variats, jocs, l’amic invisible…
Us deixem unes quantes fotosLlegeix més»

Matrícules d’Honor a Batxillerat

Enguany els següents alumnes han obtingut una Matrícula d’Honor de Batxillerat:

• Berta Torres
  • Paula Rodríguez
  • Bernat Torras
  • Maria del Carmen González

El Claustre de l’Institut us felicita pel vostre esforç i la vostra dedicació per aconseguir aquesta gran fita.

Taller de drogues

El 4 de març van venir uns monitors de l’Oficina Jove de Sabadell per realitzar el taller de drogues a 4t d’ESO on els hi expliquen i consciencien sobre els efectes negatius que tenen sobre la salut. Fotos

Sortida al teatre

Dimecres 4 de març amb els alumnes de Batxillerat vam anar a la representació d’ Antígona de Sòfocles i Els bessons de Plaute al Teatre Joventut de L’Hospitalet.

Els nostres avis

A 2n d’ESO, a tutoria hem estat fent un projecte dedicat als nostres avis,aquest dijous han vingut alguns avis voluntaris a compartir amb nosaltres les seves experiències ,opinions i a donar-nos aquests consells tant savis i útils que,de ben segur, aprofitarem. Ha estat una experiència… Llegeix més»

Festa de carnaval

El divendres 21 de febrer al Joan Oliver hem celebrat el Carnaval. Hem fet dues sessions de tallers i jocs esportius: manualitats, jocs de taula, màscares, teatre… Per acabar, unes actuacions musicals i concurs de disfresses a la sala d’actes.
Aquí teniu una mostra de… Llegeix més»

Esquiada a la Cerdanya

L’alumnat de 3r d’ESO ha gaudit d’una sortida de tres dies a la muntanya on han realitzat diverses activitats esportives. L’escalada, el tir amb arc i l’esquí de fons han estat les protagonistes d’aquesta estada. Ens hem allotjat al càmping Estel, molt a prop de… Llegeix més»