RTV de Badalona visita el nostre institut

Avui divendres, 14 d’octubre, a les 12:45, un equip de RTV de Badalona s’ha desplaçat fins al nostre centre. L’alumnat de 1r d’ESO que cursa l’optativa d’Expressió escrita en el primer trimestre ha participat en un concurs obert a tots els centre escolars de la ciutat.

Els nois i noies han hagut de respondre preguntes adequades al seu nivell i endevinar algunes melodies actuals, d’aquelles que agraden i sonen entre els joves.

A la fi, han quedat dos finalistes que han llegit un text prèviament preparat; la temàtica era: Viure a Badalona: avantatges i inconvenients. Tots havien treballat amb intensitat a l’aula.

A la fi, el nostre guanyador ha estat Sergio Rodríguez. A partir d’ara, entrarà en la fase de competició amb els guanyadors d’altres centres educatius de la ciutat.

Enhorabona a en Sergio i a tot el grup!

Si voleu veure la gravació, estigueu atents al programa Badalona 360, dimarts 18/10, entre les 18:00 i les 20:00; sobretot pareu atenció a l’espai I tu, què m’expliques, a les 19:30.