Visitem Can Casacuberta amb l’alumnat d’acollida

Una mica més d’entorn i una mica més de lectura. L’un i l’altra són dos dels projectes que ens mouen. El primer, afavorir l’arrelament a la ciutat dels nois i noies que recentment hi han arribat. El segon, fomentar, entre ells i entre tot l’alumnat del centre, l’hàbit de la lectura: lectura lliure, acompanyada, compartida…; tant és el format, la riquesa del que ella aporta és l’essencial.

Per tot això podem dir que la visita d’enguany a la biblioteca de referència de Badalona i de tot el Barcelonès nord, Can Casacuberta (13/3), va ser tot un èxit. L’Imma, la nostra guia, ens va oferir una explicació animada de diapositives i un recorregut per les instal·lacions que no ens va deixar cap ombra de dubte. L’estona lliure de què vam disposar va servir per activar carnets de lector/a i per tafanejar entre prestatges i títols. Ben mirat, la curiositat és el primer motor que impulsa la lectura i, doncs, en crea l’hàbit.

Benvingut, doncs, el passeig encuriosit entre llibres, còmics, Cds i jocs de taula,
que ens fan una mica més ciutadans, més savis, més crítics, més lliures.
Us deixem imatges del nostre pas per Can Cascuberta.