La ràdio entra a l’Albéniz

L’alumnat de 1r A d’Expressió  escrita participa en el concurs de Badalona Matí (Ràdio Ciutat de Badalona). La proposta parteix d’un exercici de redacció sobre aquesta temàtica: El meu millor record de Badalona. Els nois i noies s’han engrescat, han reballat i han fet bona feina.

L’hora de la veritat arriba. Dijous 21 d’octubre, deu minuts abans de les 12:00, els i les alumnes del grup entren en antena i han de respondre unes preguntes de caràcter general per decidir qui serà finalista i llegirà el seu text.

Els nervis estan a flor de pell, però l’aplom s’imposa. La Joana, en Pol i en Noah fan un magnífic paper i llegeixen el seu record narrat. Tres creacions de qualitat, bandera d’un esplèndid equip d’escriptors. Juguem amb guanyadors!

Per escoltar la gravació del concurs i la intervenció del nostre alumnat, podeu accedir a aquest enllaç.

Desplaceu-vos fins al tram final del podcast. Si el descarregueu, haureu d’anar al minut 50:20. Comprovareu que el programa s’interromp abans que els nostres finalistes hagin acabat la lectura del seu text. Coses del directe… Ara coneixem la ràdio per dins!