Informació important portàtils 1r ESO (2021-22)

Benvolgudes famílies de sisè de primària,

Com molts de vosaltres ja sabeu, el curs vinent començarem a treballar amb llibres digitals a 1r d’ESO per incorporar les eines TAC al treball diari i també aconseguir reduir el pes de les motxilles de l’alumnat.
Doncs contràriament al que us vam comunicar a les jornades de portes obertes, hem aconseguit que  l’alumnat pugui treballar amb el seu portàtil personal si aquest compleix amb un certs criteris mínims  que us comunicarem quan tinguem preparada tota la informació per al primer d’ESO del curs vinent.
Entenem que d’aquesta manera la càrrega econòmica per a vosaltres serà més lleugera i us evita l’adquisició d’un equip addicional si ja en teniu un i per aquesta raó ho hem estat discutint amb els informàtics per fer-ho possible.
Com sempre, poden consultar-nos qualsevol dubte al correu a8001431@xtec.cat.
Salutacions,
Institut Isaac Albéniz