L’Institut participa a la Jornada STEM a L’H per difondre les ciències amb motiu del Dia Internacional de les Nenes i les Dones en la Ciència

El dimarts 11 de febrer, dins del Dia Internacional de les Nenes i les Dones en la Ciència, s’ha volgut despertar la curiositat dels estudiants cap al món científic i trencar amb els estereotips que defineixen els estudis segons el sexe. La paraula STEM és l’acrònim en anglès de ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques.
La jornada que s’ha desenvolupat als porxos de la Farga, durant tot el matí. Ha comptat amb la participació de l’institut Eugeni d’Ors, on un grup d’estudiants voluntaris han preparat tallers, jocs i activitats. També han participat uns 850 alumnes de 5è de primària de 22 escoles de la ciutat.
L’objectiu ha estat despertar la curiositat entre els estudiants per unes matèries que sovint són percebudes com a difícils o poc atractives i amb grans oportunitats de futur. Es vol incidir especialment en les noies, ja que la manca de referents fa que les dones tinguin poca presència en aquests àmbits.

Enllaç de la noticia a l’informatiu de l’Hospitalet: