Cloenda Agenda 21 Escolar

El passat 5 de juny, alumnat de 2n d ESO del nostre centre va participar a l’acte de cloenda de l’Agenda 21 Escolar de L’Hospitalet, oferint un taller “Fem ciència amb material reciclat. Simulador de pulmons” que van presentar també en l’espai d’intercanvi d experiències.

També… Llegeix més»

Viatje a Toulouse

Aquest curs 2014-2015 l’alumnat de Francès amb dues professores hem participat en una sortida de dos dies a la ciutat de Toulouse. Ens vem traslladar en autocar, ens vem allotjar en un alberg i vem visitar el Capitole, les esglésies de Saint Sernin i Les… Llegeix més»

Sortida del Born

Els alumnes de 4t d’ESO han realitzat, el dia 15 d´abril, una visita al Centre Cultural del Born per tal de conéixer d´aprop la història de la ciutat de Barcelona i el jaciment de les restes arqueològiques.

El Born Centre Cultural es troba situat en… Llegeix més»

Sortida al Parlament

Els alumnes de 4t A i B d’ESO van fer una visita guiada al Parlament de Catalunya el dia 3 de març. En acabar la visita van recórrer algun indrets i monuments dels barri gòtic de Barcelona. L’itinerari va començar amb una visita a la… Llegeix més»

#Bring back our girls

Aquest 14 d’abril farà un any del segrest de 276 nenes de l’escola de Chibok a Nigèria. Després d’un any d’aquest segrest, 219 noies continuen en captiveri i 57 van aconseguir escapar.
El juny de 2014, al nord de Nigèria, 91 persones més van ser segrestades,… Llegeix més»