Divendres 29 de setembre, l’alumnat de 4t d’ESO van realitzar la sortida tutorial a la pista de bitlles del Parc Vallès.
Durant el matí van poder conviure i relacionar-se amb els seus companys/es i docents acompanyants jugant dues partides a les bitlles.
Un dels objectius d’aquesta sortida no era altre que estimular la confiança entre l’alumnat, tot creant llaços entre el grup per generar un bon ambient de treball. Fomentar una actitud positiva, ja que aquesta els permetrà sentir-se més feliços en la vida en general i, per tant, en l’institut. I, finalment, augmentar la motivació de l’alumnat, pel fet que aquesta inicia, guia i manté les conductes orientades a aconseguir una meta i satisfer una necessitat clau per superar situacions adverses o menys favorables.
La sortida va ser tot un èxit i l’alumnat va tenir un comportament excel·lent. Així sí!
OBJECTIUS ASSOLITS!


