NOUS CICLES FORMATIUS CURS 2017/18

NOUS CICLES FORMATIUS A L’ESTELA
En aquest curs escolar 2017 – 2018 s’han incorporat dos cicles formatius més a la formació professional que ofereix el nostre centre.
Aquests cicles són:

• CFGM d’Atenció a Persones en Situació de Dependència (modalitat DUAL)

La competència general d’aquest títol consisteix a atendre les… Llegeix més»

PROGRAMA RADIOFÒNIC “CRÈDIT VARIABLE”

Els nostres alumnes de 1º de Batxillerat de l’assignatura Ciències del món contemporani, participaran cada tercer dimarts de mes al programa radiofònic: “Crèdit Variable”, conduït per Gemma Abasolo. En ell ens parlaran de temes de divulgació científica.
L’hora? A partir de les 18:00h.
Dial? 107.00 FM o… Llegeix més»

ESCOLES DE LA MILLA

Aquest programa s´està realitzant per primera vegada amb alumnes del centre, en aquest cas amb els alumnes de 2n ESO, es tracta de córrer cada vegada més distància a les classes d´educació física i fora del centre. D´aquesta manera fomentem un estil de vida més… Llegeix més»

SORTIDES TUTORIALS

El divendres 6 d´octubre tots els alumnes de l´ IES Estela Ibèrica van realitzar diferents sortides tutorials. Si voleu veure una petita mostra de tot el que van fer, podeu anar al BLOG del centre.

PROJECTE ILEC

Ningú no posa en dubte que una de les finalitats de l’educació ha de ser aconseguir ciutadans lectors, autònoms i capaços d’aprendre per ells mateixos.
En la societat actual ser un lector hàbil i format esdevé una necessitat per accedir a la informació i al… Llegeix més»