INFORMACIONS IMPORTANTS INICI CURS 2019/2020

Alumnes de nova incorporació a 1r d’ESO
Benvolgudes  famílies,
Ens adrecem a vosaltres per comunicar-vos alguns aspectes d’interès pel proper curs.
• ENTREVISTA PERSONAL.
Tots els alumnes nous que arriben a l’ institut han de fer una entrevista personal amb un professor/a del centre per tal de… Llegeix més»

CARTELLS PROJECTE DE PATI

Els alumnes de 4rt a la matèria de Dibuix han dissenyat dins dels continguts curriculars un cartell editat amb el programa Gimp, i així poder col·laborar amb el projecte “Mou-te al pati” de 1r… Llegeix més»

PREINSCRIPCIÓ ESO 2019/2020

Imagen relacionada

Aquí teniu l´enllaç a la informació sobre la preinscripció per l´ESO pel proper curs 2019/2020

Enllaç

Recordeu que el termini per presentar les sol.licituds és del 29 de març al 9 d´abril de 2019

Horari secretaria durant el període de preinscripció:

dl. a dv. 10:00h-13.30h

dm. i dj. 16:30h-18:00h

Sol.licitud

CURSOS D’ESTIU UAB PER A ALUMNAT DE 3r ESO, 4t ESO, BATXILLERAT I CICLES FORMATIUS

UAB Universidad Autónoma de BarcelonaA continuació us  oferim la informació que ens ha arribat sobre els cursos d’estiu que ofereix l’ICE de la UAB i que semblen molt interessants.

L’objectiu és oferir un espai d’iniciació i de coneixement a través d’activitats científiques, tecnològiques i socials amb una dimensió pràctica rellevant i amb connexió amb la recerca i el coneixement generat a la pròpia universitat.”

Llistat cursos estiu

INFORMACIÓ PORTES OBERTES 2019

INFORMACIÓ SOBRE LA JORNADA DE PORTES OBERTES  CURS 2019-20
Com cada any els alumnes dels col·legis de primària de Santa Perpètua i tots aquells que el proper curs 2019-20 faran l’ESO, Batxillerat, Cicles Formatius de Grau Mitjà d’Activitats comercials-logística, Instal·lacions electrotècniques, Atenció a persones en… Llegeix més»