SORTEIG PER RESOLDRE LES SOL.LICITUDS DE PREINSCRIPCIÓ EMPATADES EN PUNTS

El número de desempat per a la preinscripció del curs 2021-22 és el:

40.900

Aquest número s’ha obtingut mitjançant un sorteig al Departament d’Educació. A partir d’aquesta xifra s’ordenaran les sol·licituds en els casos d’empat per accedir a una plaça a una de les escoles de Catalunya per als estudis obligatoris: ensenyament d’educació infantil de segon cicle, d’educació primària i d’educació secundària obligatòria.

TREBALLS DE RECERCA 2021

El Treball de Recerca és un treball d’investigació que han de realitzar els alumnes que cursen batxillerat. Aquest treball  és una petita investigació que pot estar emmarcat dins d’una matèria o pot ser interdisciplinari.

• Està dirigit per un professor – tutor.
  • Equival a 2 crèdits i representa el 10% de la qualificació final del batxillerat.
  • Es presenta per escrit i oralment.
  • S’avalua tenint en compte l’actuació durant la realització del treball, l’informe escrit i la presentació oral. Cada centre fa una proposta de treball al seu alumnat, organitza les tutories i estableix una normativa sobre el calendari, els criteris d’avaluació i la presentació.

Els alumnes Alejandro Porto, Clàudia Serret i Sergi Morales, han fet uns petits vídeos explicatius dels seus treballs de recerca. Aprofitem per donar-vos les gràcies i felicitar-vos per la bona feina feta.

PREINSCRIPCIÓ EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA 2021-22

LLISTES AMB EL BAREM UN COP RESOLTES LES RECLAMACIONS

• Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem resoltes les reclamacions a 30/04/2021

LLISTAT

LLISTAT BAREM PROVISIONAL

• Publicació de la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició amb el barem provisional a 19/04/2021.

LLISTAT

PREINSCRIPCIÓ ESO 2021-22
Per fer la preinscripció https://preinscripcio.gencat.cat/ca/estudis/eso/inici/
Si vols tenir una identificació digital https://web.gencat.cat/ca/tramits/que-cal-fer-si/Vull-identificar-me-digitalment/idcat-mobil/
Codi de l´Institut Estela Ibèrica 08045021
SI TENS ALGUN DUBTE
Escriu a secretariaestelaiberica@gmail.com
Pots trucar al telèfon Tel. 717770866 (horari de matí de 10.00 a 13.30h de dilluns a divendres, horari de tarda de 16.30 a 18.00h dimarts i dijous)
RECORDEU QUE EL TERMINI ACABA EL 24 DE MARÇ
MAPA ÀREA D´INFLUÈNCIA DE L´INSTITUT ESTELA IBÈRICA aquí

PORTES OBERTES ESO 2021

El proper 10 de març a les 18:00h es farà una reunió virtual per a les famílies que vulguin conèixer el nostre centre.

Penjarem aquí l´enllaç de la reunió, i el proper dia 11 compartirem uns vídeos on es podran veure les nostres instal·lacions.

Podeu enviar les vostres consultes a families@estelaiberica.com abans del dia 9 de març a les 23:59h. Seran resoltes el mateix dia de la reunió virtual.