SEGON DE BATXILLERAT SOCIAL HUMANÍSTIC D’ERASMUS A ALBA!
27/03/26
O.Rios
A mitjans de febrer, els alumnes de segon de Batxillerat van gaudir d’una experiència inoblidable: varen anar d’Erasmus durant una setmana a Itàlia, on varen visitar els llocs més emblemàtics.
El primer dia, van sortir de l’institut ben d’hora al matí en direcció a l’Aeroport del… Llegeix més»







