UN ZOO A LES NOSTRES MANS

En aquest projecte l’alumnat de primer d’ESO en la matèria d’Educació Visual i Plàstica combina les ombres xineses d’animals, per buscar la posició correcta de la mà i trobar un contorn que delimita la figura i la tècnica del “body art”.

El body art és una corrent artística que comença a desenvolupar-se dins dels marc de les performances i els happenings a la dècada dels 60 del segle XX i que es pot traduir per l’art del cos, tot i que el seu origen és pot trobar en molts rituals, on pintar-se el cos reflectia la pertinença a una tribu en concret, per rendir tribut als déus o fer temor als enemics a les batalles.

A l’actualitat el body art i en occident, és utilitzat com a recurs estètic. És així com els alumnes han aconseguit aquets animals.