Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra les dones

Demà dia 25 de novembre és el “Dia internacional per a l’eliminació de la violència contra els dones” i avui hem fet activitats amb tot l’alumnat del centre relacionades amb aquesta jornada.

Ha estat un dia amb moltes activitats organitzades des de la Comissió de convivència i coeducació, des de l’àmbit social i des de les diferents comunitats. Per tant, ha hagut una gran implicació per part de tot l’equip humà i on l’alumnat ha format part d’aquesta jornada essent el protagonista, jornada en la qual hem parlat de violència, però també d’amor.

Des del centre volem agrair la col·laboració del CRP del Baix Ebre que ens ha cedit la maleta “Resolució de conflictes” i a L’Institut Català de les Dones que ens han cedit el material de l’exposició “Lliures i sense por”.

Apunt: recordeu que per visualitzar el vídeo he d’entrar a la web del centre.