AFA

Sigueu benvinguts i benvingudes a l’espai de l’AFA INSTITUT ESCOLA EL PERELLÓ, l’Associació de famílies del nostre centre educatiu. Us convidem a navegar pel nostre espai i a consultar tota la informació que us pugui interessar. L’Associació de Famílies està formada per diferents famílies que dediquem part del nostre temps a contribuir que l’escola funcioni el millor possible per a les nostres filles i fills. A partir d’aquest objectiu l’AFA participa en la vida del centre en diferents nivells:

• Seguiment de la dinàmica del centre a través d’una estreta col·laboració amb l’equip directiu.
  • Participació en el Consell Escolar.
  • Organització de l’Assemblea de Famílies del centre.
  • Desenvolupament de les activitats extraescolars.
  • Realització de xerrades adreçades a les famílies a partir de diferents temes d’interès.
  • Organització d’activitats lúdiques adreçades a les famílies: tronc de Nadal, festa fi de curs…
  • Col·laboració amb l’escola en la celebració de diferents festes tradicionals.

I, sobretot, no dubteu en fer-nos arribar totes les suggerències i comentaris que us vinguin al cap i que ens puguin ajudar a millorar conjuntament.

DADES DE CONTACTE: afaie.elperello@gmail.com

(Per comprar roba, cal enviar un correu i es concretarà obertura segons disponibilitat.)

DADES DE CONTACTE EXTRAESCOLARS: MIL SOMRIURES