UN MATÍ AMB LES NOSTRES IAIES

El passat dimecres 20 de març, durant l’assignatura de llengua catalana, els alumnes de primer d’ESO vam rebre a la nostra classe quatre iaies i una mare d’unes alumnes. Anteriorment a la visita, vam estar treballant la biografia i cada un de nosaltres vam redactar un text sobre la vida d’algú important de la família i majoritàriament vam escriure sobre els nostres avis o àvies. El motiu de la visita que ens van fer va ser perquè escoltessin les seves biografies i també perquè ens expliquessin algunes experiències de la seva vida.

Primer, la nostra companya de classe, l’Eulàlia, va llegir la presentació que havíem preparat entre tots i després les alumnes van llegir el que havien escrit.

Després d’això les iaies ens van explicar experiències curioses que havien passat durant la seva vida.

També vam parlar amb elles sobre els canvis que hi ha hagut en l’educació, com per exemple que abans anaven a l’escola separats per sexes i ara anem tots junts. Un canvi també important ha estat la tecnologia incorporada en l’ensenyament.

Per últim, l’alumnat vam acomiadar-nos-en però les professores van fer-los un petit “tour” per l’institut perquè coneguessin les instal·lacions.

Esperem poder repetir aquesta gran experiència ja que, a part de ser molt bonica, també va ser molt enriquidora

Ona Campoy Pallarés