Tornada a l’institut (1 de Juny)

Benvolgudes famílies,

Com ja deveu saber, pels comunicats de la premsa, el dia 1 de juny es reobren els centres educatius de les zones que entren en la fase 2 de desconfinament.
L’acció educativa presencial respectarà sempre el caràcter voluntari i serà en grups de 15 alumnes com a màxim, en els casos següents: alumnes que acaben etapa i obtenen titulació (en el nostre cas, 4t d’ESO i 2n de Batxillerat) per tal de donar suport a l’assoliment d’aquest objectiu. En cap cas seran classes ordinàries, només tutories individuals o grupals. Les classes continuaran impartint-se de manera telemàtica. En el cas de l’alumnat de 4t d’ESO es prioritzaran activitats d’orientació dels estudis possibles a seguir el proper curs.
Per a l’alumnat de 2n de Batxillerat, es duran a terme activitats relacionades amb la preparació per a les PAU.

Per aquest motiu, us demanem que ens informeu si teniu previst  que els/les vostres fills/filles assisteixin al centre. Necessitem fer-ne una previsió per poder organitzar-nos i fer la planificació d’espais corresponent.

Per qualsevol dubte, restem a la vostra disposició mitjançant els canals de comunicació habituals, el correu electrònic o el telèfon mòbil del centre.

Salutacions