Preinscripció de nous alumnes per al curs 2020/21

ATENCIÓ FAMÍLIES:

Ja tenim dates oficials per al procés de preinscripció del NOUS ALUMNES per al curs 20-21. A partir del DIMECRES 13 de maig es podrà fer telemàticament, FINS AL DIVENDRES 22 de maig. Si algú té dificultats per fer-ho online, es podrà demanar CITA PRÈVIA al centre per venir a partir del DIMARTS 19 de maig fins al 22. Us seguirem informant.

Els alumnes de 6è de Primària han de fer la inscripció als estudis de 1r d’ESO.

L’alumnat que vol cursar Batxillerat ha de fer la inscripció entre el 27 de maig  i el 3 de juny.

Preinscripció telemàtica

Preinscripció presencial excepcional

Per més informació podeu accedir a: Preinscripció 2020/21

1. Susana

Bon dia!!
    El meu fill està cursant 6è de primaria al cole Jaume II de El Perelló.
    Al vostre anunci posa: ” RECORDEU QUE ELS ALUMNES QUE JA ESTAN MATRICULATS A L’ESCOLA I VOLEN CONTINUAR, DES DE P4 FINS A 1R ESO, NO HAN DE FER CAP GESTIÓ!”
    Això vol dir que no he de fe res??

Salutacions,
    Susana Pardos