EL BLANCA D’ANJOU RECOLZA EL LILA

L’alumnat de segon d’ESO a la matèria d’Educació Visual i Plàstica ha generat un projecte que consisteix en la creació d’una galeria fotogràfica a la xarxa social d’Instagram, en motiu del Dia Mundial de la Dona. La mateixa es genera escrivint el hashtag o coixinet #institutblancadanjourecolzaellila.

Cada alumna i alumne ha escollit una dona que és referent, tant de l’àmbit privat com públic, generant una galeria de dones que són importants i significatives per al nostre alumnat. Tanmateix el projecte s’ha visibilitzat, convidant a tota la comunitat educativa a participar en la creació d’aquesta galeria.