CAMPIONAT COMARCAL DE DUATLÓ ESCOLAR DEL BAIX EBRE

El diumenge passat  dia 28 d’octubre es va disputar el campionat comarcal de Duatló del Baix Ebre dins del programa dels Jocs Esportius Escolars 2018-2019 de la Secretaria General de l’Esport de la Generalitat de Catalunya. La prova, organitzada pel Consell Esportiu del Baix Ebre, el Club Trilercavons Terres de l’Ebre i TortosaEsports, va reunir uns setanta joves entre sis i tretze anys en les categories prebenjamí, benjamí, aleví i infantil tant masculí com femení.

La nostra alumna de 1r ESO Anna Rebull en la categoria Infantil femení va obtenir el tercer lloc representant l’Ajuntament del Perelló amb un temps de 32 minuts i 42 segons.

Enhorabona per la cursa i la classificació obtinguda!

Albert Vidiella