Agnes Pellisa, de 4t d’ESO ha estat guardonada pel premi del jurat del concurs “Litterarum” a la Fira del llibre Ebrenc

La nostra alumna Agnès Pellisa, de 4t d’ESO ha estat guardonada pel premi del jurat del concurs “Litterarum” a la Fira del llibre Ebrenc.

Vull agraïr a la meva professora, Susanna Adell, que m’ha ajudat amb part del seu temps i també dedicar el premi a tots aquells iaios i iaies, que amb el seu amor incondicional, expliquen històries als seus néts i nétes. També a totes les persones que van perdre la guerra i es van haver d’empassar una dictadura i dels que molts dels seus familiars encara grinyolen a les cunetes.

Agnès Pellisa.

(Alumna de 4t d’ESO)