1r d’ESO als Ports de Beseit

El dimecres 26 d’Octubre va manar als Ports amb TOTS els alumnes de 1r d’ESO i els professors Xavier Margalef,Carme Cornet i la lectora Brittany. Ens van acompañar i  guiar els monitors del camp d’aprenentatge del Delta de l’Ebre. Vam fer una paradeta abans d’arribar als final del cargol per observar la vegetació que és una mica diferent de dalt,  les condicions són un xic diferents. Ja adalt vam caminar des del refugi fins la Font del Croscat, una  passejadeta per veure els arbres característics d’aquesta zona, què és més humida i més freda, hem trobat l’auró, que és l’arbre emblemàtic dels Ports i que també ho és del Canadà,  castanyers,  el plataner fals, el erable i d’altres.  Els alumnes es van dividir en grups i van anar prenent notes de la vegetació i finalment vam fer un comentari de tot el que vam trovar. Total un dia molt agradable i profitós.

A continuació podeu visualitzar les fotografies d’aquest dia i alguns dels treballs que van realitzar els alumnes. Bona feina!

treball_portsbio_1reso

treball_ports_1reso