Visita a l’escola Herbartgymansium

Aquest desembre, el nostre centre, com a membre del Projecte Innovació Avançada del Programa Erasmus+ CETE+ per a professors, ha estat convidat a l’escola Herbartgymansium, un centre escolar amb més de 175 anys d’història, situat a Oldenburg al nord d’Alemanya.

Herbartgymansium és un centre que està enfocat a preparar estudiants que volen continuar fent estudis superiors i destaca pels seus projectes de robòtica, música, economia i ètica.

Durant l’estada hem pogut realitzar observacions del centre i de la cultura alemanya força interessants, com el fet que, per classificar els alumnes, a Alemanya es té en compte el curs escolar i no l’any natural.

A més, la nostra estada dins del Projecte Erasmus + CETE+ ha permès la posada en comú de pràctiques docents molt diferents. Aquest intercanvi ha sigut força enriquidor, ja que ens ha fet obrir els ulls envers noves mesures que es podrien implementar al nostre centre.