Vaga 8 de març

Benvolguda família,

Us informem que les organitzacions sindicals Conferación Intersindical, CO.BAS, IAC, CGT i I-CSC han convocat una jornada de vaga general, per al dia 8 de març de 2018, de 0:00 a 24:00 hores, en l’àmbit territorial de Catalunya

Així mateix, les organitzacions sindicals CCOO i UGT han convocat una vaga general de 2 hores en cadascun dels torns de treball del dia 8 de març de 2018: la vaga serà de 11:30 hores a 13:30 hores.

La vaga va dirigida a tots els treballadors i treballadores del sector públic i privat, dins de l’àmbit territorial de Catalunya.

Com en ocasions anteriors i davant el fet que membres del professorat d’aquest Institut puguin fer ús del dret de vaga, us comuniquem que:

• En compliment de l’ordre de serveis mínims, el centre romandrà obert durant la jornada escolar.

• Amb les circumstàncies que es generen en aquestes situacions, el centre no garanteix tots els serveis que habitualment realitza.

• Segons consta a les NOFC l’alumnat de 1r i 2n d’ESO no té dret a faltar a classes per raons d’acords col·lectius.

• Les convocatòries de vaga de l’alumnat de 3r, 4t d’ESO i Batxillerat requereixen d’uns requisits de comunicació i informació recollits a les NOFC que a hores d’ara només ha complert el grup de 3r B i D i 4t A i C. L’incompliment d’aquests requisits farà que per a la resta de grups l’absència a classe es consideri injustificada.

Atentament,

L’Equip Directiu