Una certa foscor – Turbulències

Els alumnes de 4ESO i Història de l’Art han fet una sortida al Caixafòrum per tenir una primera presa de contacte amb l’art contemporani. Hem vist l’exposició ‘Una certa foscor’ i ‘Turbulències‘ que és la que més els ha agradat.

Al llarg de la història els artistes s’han demanat de què és capaç l’art. Durant l’exposició, els alumnes han pogut coprovar com aquesta exploració de la potència de l’art com a eina transformadora segueix vigent avui dia. Els artistes treballen amb representacions de la realitat que, de manera més o menys poètica, manifesten la visió sobre la vida que els envolta, i creen obres amb el poder d’una ‘turbulència’, és a dir, un detonant capaç d’obrir els ulls de la societat davant de realitats desconegudes.